elisa
Administrator
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:43, 08 Sie 2014 Temat postu: Zmiany na Arenie w Sezonie 3 |
|
|
Po dwóch dniach wygląda na to, że walka na Arenie wygląda teraz inaczej niż poprzednio.
W minionym Sezonie Heal w secie PVP mógł bezkarnie biegać, Heal z toplisty był nie do zajechania.
Ponadto jak na arenie został sam heal i jakiś DPS, to w takim pojedynku 1:1 często wygrywał heal.
Efekt leczenia i DMG na Arenie ulegał redukcji o 50% w stosunku do tego co jest po za Areną.
Walki top listy kończyły się często DRAW po 5 minutach biegania
Teraz jest inaczej.
Przede wszystkim nie ma bufów arenowych na arenie, są pałzowane.
Efekty leczenia na Arenie dalej są obniżone o 50% w stosunku do statów poza areną, ale DMG zdecydowanie wzrósł, gdzieś na forum czytałem, że teraz ograniczyli jedynie o 20%, więc DPSI mają power.
Teraz walki są zdecydowanie krótsze i nie zanosi się na częste DRAWy.
Na razie rozmyślam nad taktyką, ale wychodzi mi na to, że:
1 – trzeba DPSa ubrać w set ALL PVP łącznie z dodatkami, aby miał jak najwyższą odporność
2 – Heal, na maksa w leczenie, szczególnie w DIV Light dodatek 100% poniżej 25%hp.
3 – przydatne koszulki z MZL z bonusem odzyskania 20%HP, co najmniej jedna na team, bo po upie koszulka leczy członków teamu do 10m, czyli tak jak zasięg pray
No i oczywiście w składzie 2vs2 w takim teamie, każdy robi swoje.
DPS wali
HEAL ucieka, nie daje się zabić i leczy, najlepiej z dystansu, zasięgi rapida to 20m, aoe przeciwników tak daleko nie sięga, heal musi być w stanie wyleczyć DPSa, na którego wjadą dwa inne DPSy, dlatego dla Heala niezbędy bonus 100% do DIV LIGHT poniżej 25% HP, a dla WAR DD bonus do wyleczenia
w teorii proste
...a jak wyjdzie to za kilka dni.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez elisa dnia Pią 14:56, 08 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|