Forum Guild PolishTeam Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

nowy BUILD HEALa na ARENE 4-4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Guild PolishTeam Strona Główna -> PVP - Arena; BattleField
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elisa
Administrator



Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:50, 22 Maj 2015    Temat postu: nowy BUILD HEALa na ARENE 4-4

Po przemyśleniach z walki na 4S nowe drzewko talentów i mój komentarz.
Uwaga: Nie stosować na 2S, build i uwagi tylko do 4na4.

[link widoczny dla zalogowanych]


TALENTY DIVINE:
Revelation – szybszy cast spela wiadomo na maksa.
Remodeling – większe leczenie wiadomo na maksa
Vitality Stream – w sumie mała szansa 15% dodania komuś energii (manny, vigoru, czy morale), ale zawsze coś biorąc pod uwagę, że co chwila daje się restore, a i tak trzeba w coś punkty wydać
Ring of Healing – zbyt długi cast spela aby tym leczyć, jedynie można ratować się gdy się gdzieś spadnie lub leczenie przez przeszkody, a zasięg b.duży (zza kolumny, zza fontanny, przez budynek etc.)
Gift of live – ratunek dla siebie, wiadomo na maksa
Divine Light z rozwinięciem – na maksa, chociaż coraz bardziej skłaniam się do leczenia samym rapidem, chyba że leczymy solo target lub na początku, ale punkty tez trzeba w coś wydać.
Compassion – 3 punkty, kiedy wejdzie nam krytyczny rapid mamy 100% , że następny rapid rzucony w ciągu 6 sekund zdubluje się na sąsiedni target i dodatkowo wzmocni się o 15%
Prayer – wiadomo punkt

TALENTY MILI:
Inner Force – czyli armor na mele uderzenia, od sina lub warka, warto na maksa
Fast Movement – 2 lub 3 punkty, chociaż 10% też nam wystarczy aby gdzieś odbiec za drzewo
Spirit Guide – czyli dodatkowe restore na target jak leczymy rapidem, 15% szansy niewiele, ale może wejść.
Phoenix – wiadomo 1 punkt, gdy nas zaatakuje sin lub warek dajemy 2 s stun i w nogi.


GEAR SET:
Set arenowy 6xS3 obowiązkowo z bonusem 150 wisdom (więcej manny i o 300 więcej healpower).

GEMY
RED - mieszanka staminy z wisdom, w zależności jakie gemy mamy, im większy lvl gema tym lepiej.
Green – haste lub crit , znowu w zależności co mamy, chociaż uważam, że z przewagą na crit, a dlaczego to niżej
Blue - heal power

Dodatki:
Cloak i neckle T4
Trinkiety: wzmacniające Heal Power
Ringi: obronne za diploma 80% obniżenia DMG

Teraz o samej walce na 4s:
Na 4S idzie bardzo duży DMG już na samym początku, więc wdawanie się healem w walkę nie ma sensu, ewentualnie pod koniec jak jest mniejsza ilość oponentów.

Trik z bufami:
Przed wejściem na arene założyć zwykły staf zamiast scan weapon (na pasku dwie bronie obok siebie, a przynajmniej scan weapon na 1 stronie, druga na dole po przewinięciu)

Pierwsze rzucenia spela najczęściej aktywuje trinkiet lub buf z broni, dlatego przed wejściem na arene zakładamy zwykłe itemy bez bufów.
Np. mag rzuca tarcze na siebie, a dopiero później zakłada itemy z bufem, bo inaczej „zmarnuje” buf przed walką.
Podobnie heal. Zakładam zwykłe itemy, rzucam rapid przed walką (aby leczenie zacząć od Divine light) i restore na all wybiegając z areny, później biegnąc zakładam trinkiet z bufem i switch na scan weapon.
Zaczyna się walka i kolejne rzucenie speli, np. kolejny restore aktywuje bufa z trinkietu i bufa z broni co powoduje że rośnie Heal power i nagle restore z 1050 rośnie na 1450.
Bardzo ważny buf z uwagi na to że na początek idzie duży dmg, a nasz team ma na sobie duże restore.
Biegnąc daje restore po kolei na all, jak rzuce na 3 swoich to daje enemy switch target i rzucam stuna w cel jaki mi złapało i na siebie restore.
Pierwszy z teamu, który oberwie doleczam divine light bo przed wejściem dałem rapid, więc jest zysk.
Następnie lecze rapidem i tutaj pojawia się zysk z talentu COMPASSION i wysoki crit rate.
Jeśli w teamie jest mili dostajemy bufa 3% do crita.
Jeśli wejdzie nam crit to już leczymy dwa cele, które są obok siebie.
GL nie podał specyfikacji ale z doświadczenia to jest kilka metrów.
I teraz następuje statystyka, bo jak leczymy dwa cele i mamy powiedzmy 30% szansy na crit to przy dwóch celach jest już 60% szansy że na jednym z nich wejdzie crit, jak wejdzie to znowu mamy większe szanse itd.. itd.
Można to poćwiczyć poza areną. Stanąć obok NPC i leczyć siebie, jak wejdzie crit na nas to następny wyleczy też nas+npc, i rzucać kolejne.
Mając wysokiego crita naprawdę kilka razy pod rząd można dublować leczenie. Dlatego właśnie skłaniam się do pójścia w crit na arenie.
I to tyle.
Powodzonka all Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Guild PolishTeam Strona Główna -> PVP - Arena; BattleField Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin