|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Merkar
Use
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:08, 29 Maj 2015 Temat postu: Update 2.10 |
|
|
Jak w temacie, póki co upek wyszedł na ios więc za chwile pokaże się na androidach. Ci co mają iPhone już się cieszą (lub płaczą na nowe mikropłatności) A co w upku:
- Nowa klasa postaci - Flame Knight. Aby ją mieć, trzeba posiadać postać jakąkolwiek na 70lvl. Wtedy tworzymy nową postać (jak mamy wolny slot) wybieramy nową klasę. Takie postacie mają od razu 65lvl, nie trzeba nabijać od nowa!.
Wszystkie Flame Knighty startują na Flare Island. Są oczywiście dwa drzewka:
a)Blazer - Dps
b)Garrison - Tank
Nowa klasa ma własny ekwipunek, nie założymy warriorowych rzeczy.
- Nowe daily bonusy za logowanie, teraz mamy okienko na 30dni, ogólnie śmieci ale co siedem dni dostajemy Big Lottery Chest a po 30 Fashion Pack. Logowania się kumulują to znaczy jak opuścimy jakiś dzień to nie resetuje się postęp i nie musimy zaczynać od nowa tylko zatrzyma się na np. 8 dniu.
- Dzienne aktywności - za które otrzymujemy Activity Points np. Ukończ dungeon normalny, legend, zajrzy do skrzynki, sprzedaj przedmiot i inne pierdoły. Za punkty dostajemy nagrody (10,50,100)
- Zmianna z lootem, niestety nie bardzo rozumiem o co chodzi. Chyba można będzie ustawić że nie trzeba z każdego ciała po kolei zbierać można chyba z automatu zbierać. Wszystkie wydropione itemy zostaną połączone w jedną listę lootu? Nie wiem jak to ma działać.
- Mounty na konto- Teraz będą przypisane do konta a nie postaci. Jeśli na postaci x złapiemy mounta to będzie można go używać na postaciach y,z. Będzie trzeba zalogować się na każdą postać żeby mout został do niej "podpięty". To samo chyba z riding skillami. Ale ani słowa o permitach więc chyba na reszcie postaci i tak trzeba będzie je kupić za realną kasę. To by było zbyt piękne. Chyba że gameloftowi się odmieniło, niech iosowcy dają znać.
- Ignorowanie socjalnych zapytań - możemy zablokować sobie powiadomienia/zapytania o duel/handel/przyjaciela itp.
- wsparcie dla trzech nowych kontrolerów.
- nowy język- tradycyjny Chiński.
- nowye mounty i pet w nick shopie - inferno tiger mount na 70lvl oraz eberwing griffin (chyba pet)
- nowy Legacy Equipment - to chyba te co mają staty zależne od lvl postaci.
- Dany i advanced Dany (niektóre) zostały lekko zmienione)
-Nowe osiągnięcia (flame knight, tier 4 gear i s3 gear)
- nowe questy w obozie aniołków.
-mini mapa wróciła?
-Balans w klasach postaci
-Odświeżone nagrody z losowań i zmiana kosztów w diamentach
-nowy ekwipunek legendarny dla czterech starych klas (brak dla nowej?) Aby go zdobyć musimy w queście oddać npc nasz dwa razy ulepszony gear z mist camp (wersje Oracular) i jakieś tam kamienie z innych questów (miłego farmienia).
A i chyba jakiś nowy dungeon jest
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Merkar dnia Śro 12:53, 03 Cze 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jasper6
Use
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:20, 29 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Już nie mogę się doczekać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SmokerGM
Use
Dołączył: 28 Gru 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzyna Śląska Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:20, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
A są jakieś mikro płatności za samą grę? Tak to zrozumiałem w drugim zdaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
elisa
Administrator
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:22, 02 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
płatności zawsze były, ale nie takie mikro. W opisie updatu raczej chodzi o dodanie nowych itemów do nick shopu, gdzie można coś kupić za te mikro płatności (np. mount, pet ale to ceny kilkadziesiąt PLN)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Merkar
Use
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:45, 02 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Chodziło mi właśnie o dodanie nowych rzeczy do sklepiku.
Z tego co zaobserwowałem na oachead i filmikach youtube to dodano:
-nowe skrzydła ozdobne (na postać)
-mounty inferno tiger za 400 oraz gryf (całkiem fajny) za 500 run/diamentów. Z tymi mountam to też nieźle pomyśleli w GL. Jak mamy sporo nałapane na jakieś postaci to wystarczy kupić permity na innej i już mamy to co mieliśmy, takie kuszenie graczy z sugerowaniem że to ułatwienie. Ot, psychologia.
-Jest event na czwarte urodziny gry to i w sklepie pojawiły się jakieś pudełka niespodzianki z pierdołami i szansą na mounta (tree of chaos)
-No i nowa klasa. Jak ktoś ma już zajęte darmowe sloty postaciami i to raczej wykokszonymi to wątpię że je usunie bo mu będzie szkoda. Więc kupi slot szczególnie że nie musi postaci nabijać od 1lvla (a nawet jeśli to jest do kupienia item który daje od razu 60lvl). Nabije ktoś flame knightem ten 70 np i jest goły i wesoły. Ta klasa ma tylko trzy sety na razie (s2.5, s3 oraz t4) No i żeby nie dziadować do czerwca przyszłego roku to trzeba by kupić itemy co resetują dzienny limit dungeonów i aren żeby jakoś znośnie farmić.
A klasa ta to jakaś odmiana warriora więc można się spodziewać czegoś w przyszłości podobnego do maga, monka i coś z rangerem żeby doić graczy:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
elisa
Administrator
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:45, 03 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Flame Knight wcale nie jest goły , startuje się od razu od lvl65 i na questach wbija lvl70 po drodze zbiera się całkiem niezły blue gear, który swoimi statami dorównuje S2,5, a to tylko zwykłe blue itemy z questa. Już na forum sa narzekania, że FK w bluesecie bije inne klasy w S3.
oczywiście podstawą będzie arena i zdobycie S3, ale co ciekawe set T4 dla FK leci w skrzyniach w nowych dungach serii FLARE, więc nie musza farmić esek i souli, wystarczy kupić tabsy i farmić dungi, a z tego co widać na IOS epicki lecą często.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez elisa dnia Śro 11:01, 03 Cze 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
darkness202
Use
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:12, 10 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Fajny post na GL forum:
Kod: |
There is a big difference between making a dungeon difficult to do based on developing a strategy to kill a boss, and just making the bosses deal a lot of damage. Gameloft, your boss design is garbage. These bosses arent difficult strategy wise, that is of course, if you have a team with the best possible gear, full level 5 gems, 20 buffs and an unlimited supply of emblems and runes to resurect when you inevitably die to the outrageous damage the bosses put out. Instead of designing a difficult boss based on ridiculous unavoidable damage, make bosses hard, but make a way where you can defeat them with a strategy. This dungeon is clearly a money making proposition.
The second boss for example. The strategy is clear, dont move when you have the debuff. You added a mind control that makes you move, which is a good idea, this will make people play smart and only use free will when they have both debuffs. The thing that is nonsense about this boss is the fact that you purposly made it hard for tank to regain the agro when he gets mind controlled, which is a guarenteed death to who ever the boss decides to go to. Forcing emblem resses.
The thrid boss. No strategy involved here. Just tank and deal damage. But, there is a catch, the boss deals unavoidable leathal damage at random, again, forcing you to soend runes or emblems on ressing.
This is nothing short of a joke. I understand you should have top notch gear, gems, and sure, even buffs to complete the newest dungeons. But, at least try harder to hide the fact that you are making it impossible to do with out using your emblems and runes to res over and over.
I toom a break from the game awaiting the new dungeon, just to log in with massive dissapointment when i found it impossible to find a group of 4 people with the best of the best everything, full buffs, and willing to not bat an eye at spending runes like water to ressurect over and over and over.
Shame on you gameloft, you are a joke.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Merkar
Use
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:52, 14 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Cóż, koleś to opisał jakby był to drugi monkey boss (dojenie kasy) przed znerfieniem. Dungeon może jest trochę trudniejszy od tych z serii Rising Flare. Ale nawet teraz małpa jest cięższa. Jak się w pierwszym dniu otwarcia dunga wbija do niego "na pałe" to wiadomo że dostanie się baty i koleś pewnie zużywał runy żeby ożywiać postać. Wystarczyło poczekać kilka dni aż na youtube pojawią się poradniki na temat stardust realm. Wbrew jego słowom trzeba zastosować pewne taktyki na każdym z bossów. Oczywiście bossy maja pierdolnięcie, jest to póki co najświeższy i endgamowy dungeon, nie dla szczypiorków Koleś zdziwiony że trzeba mieć buffy i dobre eq. Na dungi IDL CSL BNL nie chodzi się z byle czym i z byle kim a ma ból dupy że to samo trzeba robić w nowym lochu.
No więc w skrócie:
1 boss: nawalamy max dps, boss ma pomocnika (ducha) i trzymamy się od niego z daleka bo używa aoe damage (20k). Co jakiś czas pojawiają się cztery kryształy (aoe damage) które trzeba szybko zniszczyć (coś jak w silver core). Po drugiej (chyba) serii kryształów dobijamy pomocnika, a potem bossa
boss 2: Jak jest debuff to się nie ruszać bo dostanie się 7k dmg, jest debuff pvp i tu cały płacz że trzeba użyć free will a tank traci aggro. Przecież w FML jest podobna sytuacja a ludzie sobie jakoś radzą. Ogarnięty tank złapie ponownie aggro. Następnie boss rzuca aoe które należy przerwać, więc przyda się mili lub assasyn (na filmikach widać że melee dps doskonale sobie radzą, nie to co w małpie i mogą spokojnie tutaj chodzić) I tak tłuc bossa aż do jego zgonu.
boss 3: napierdalać w bossa ile fabryka dała, gracze muszą się odsunąć od siebie bo boss rzuca debuff na losowego członka teamu (3k/s). Jeśli ktoś stoi za blisko to złapie też debuff.
boss4: napierdalać xD i tyle
https://www.youtube.com/watch?v=Wpd4OuUBm8w
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
darkness202
Use
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:11, 14 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Drogi Merkarze:
Dlaczego ma nie być zdziwiony? Dlaczego dungeony z nowej serii muszą wymagać od nas gearu S3 lub buffów na staminę aby w ogóle nie zginąć od jednego ciosu bosa? Dlaczego poziom trudności jest tak wyskalowany że wymagane jest dps którego nie uciągniesz bez kupna masy buffów na wisdom, power itp?
Fajnie że opisałeś taktykę - tylko szkoda że użycie jej wymaga wcześniejszego zabójczego przygotowania swojej postaci w różnego rodzaju bonusy.
Nawet mając najmocniejszy teraz zestaw itemów jestem pewien że bez buffów nie będziesz w stanie zrobić dungeona. Mogę się mylić bo nie mam porównania ale zwykle z tego co oglądam yt to mają tak to wygląda.
Buffy powinny mieć na celu tylko ułatwienie zrobienia instancji a nie UMOŻLIWIENIE!!
Pamiętam czasy jeszcze dungeonów scl i spl gdzie na prawdę liczył się gear i umiejętności - każdy po kolei robił daily i powolutku zdobywał co raz lepszy gear który umożliwiał zrobienie tych dwój najnowszych wtedy dungeonów. A w sklepiku i tak można było kupić eski który ułatwiały trochę tą drogę aczkolwiek nie psując zabawy w samodzielnym ich zdobywaniu.
Mój własny char w oac nie jest najgorzej ubrany ale niestety przez zbyt małą ilość hp ciężko cokolwiek zrobić z tych nowszych instancji - to jak mam ubrać postać skoro potrzebne itemy można zdobyć tylko w dungeonach których nie jestem w stanie zrobić przez chore wymagania?
To jest ewidentny pokaz tego że bez kasy w tej grze NIC nie osiągniesz! - A sorry zapomniałem jeszcze o wszelkiej maści szukaczy bugów które powodują że zamiast bossa masz kukłe - no ale nie na tym to ma chyba polegać żeby robić się NOOBEM za takie coś ewidentnie powinny być bany o ile oczywiście przywrócą równowagę między poziomem trudności a dostępnym eq.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Merkar
Use
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:34, 16 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Nie powinien być zdziwiony bo od jakiegoś czasu pojawiają się trudne dungeony i pojawiać się będą. A napisał jakby pierwszy raz się z takim dungiem spotkał i pierwszy taki trudny dali. To ja byłbym zdziwiony gdyby umieścili dungeon który w S3 lajtowo zrobisz a w którym dropiły by części t4. Wiemy jaki gameloft jest i na lajtowym rajdzie by nie zarobił. Odkąd gra przeszła na model f2p wszyscy chyba widzimy w jakim kierunku ta gra zmierza i raczej to się nie zmieni. Ja uważam że będzie tylko gorzej bo na cuda nie liczę. Oczywiście będzie to stopniowo robione żeby graczy nie odstraszyć. A co do trudności dungów to kiedyś odkopałem jakieś angielskie forum i tam ludzie wspominali jak dodali SPL (o którym wspomniałeś właśnie). Był to mega trudny dungeon na tamte czasy,wtedy max poziom to był 60 a szczytem marzeń były legendarne przedmioty. A dzisiaj te przedmioty (stare legendarki) poza szpanem mają małą wartość użytkową. Przedmioty z mist camp te podstawowe (nie ulepszone) mają mocniejsze staty. A sam dungeon to dzisiaj robią solo do pierwszego bossa (ok 5gold) albo biegają do skrzynek i farmią blood mineral.
Dzisiaj narzekamy ale jeśli gra przetrwa to za rok, obstawiam że dzisiejsze dungi będą robić w dwie osoby.
No i każdy ma wybór: dziadować bez płacenia, płacić albo przestać grać. Szkoda czasu na żale bo i tak GL ma to w swojej korporacyjnej pazernej dupie.
P.S. Ale żeby nie być chujem i was tak nie dołować oraz nie zniechęcać to zarzucę małym motywatorem do dalszego grania:
Nowe legendy w akcji:
https://www.youtube.com/watch?v=t0fj9kHdPTg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
darkness202
Use
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:15, 17 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Ależ ja doskonale wiem że po pewnym czasie instancje stają się "osbolete" i da się je bez problemów solować - powiem więcej to jest całkiem normalne - kiedyś scl, spl, ehl potem mzl i agl i potem cała seria flare.
Mnie jak i tego jegomościa z forum GL denerwuje że poziom trudności nowych instancji (tego najnowszego jak i wcześniejszych z tej serii) jest wyznaczony tak aby WYMAGAŁ gearu typowo pod PVP, niezrozumiałego dokładania gemów ze staminą zamiast swoich bisowych statów, no i oczywiście buffów za runy. Nie tak powinny wyglądać dungeony - trudność powinna być zapewniona przez odpowiednie konstrukcje ataków bossa - tak jak w każdym porządnym MMORPG oraz wymagające gearu na ODPOWIEDNIM poziomie a nie wyskalowanym tak że potrzeba najlepszego aktualnie gearu aby w ogóle być w stanie przejść - bo to chyba sam przyznasz że dziwnie wygląda jak potrzebne do zrobienia dungeona itemy dropią z danej instancji
Buffy ze sklepiku - owszem - jak to w grze tego typu - powinny być ale one powinny UŁATWIAĆ grę dla graczy odrobinę leniwych - a nie sprawiać że są one WYMAGANE.
Piszesz że gra jest f2p - nie nie jest - kiedyś może była za czasów kiedy można się było fajnie i w miarę sprawnie bawić bez tego całego sklepiku a za runy można było czasem coś przyspieszyć. Aktualnie ta gra jest w znienawidzonym przeze mnie systemie : PAY 2 WIN - sorry - może mnie i stać na kupno run - ale wychodzę z założenia że wydanie choćby 500 zł aby zdobyć praktycznie cały aktualny content - jest nie opłacalne - w tej samej cenie mam możliwość gry w WoW przez cały rok - i wiem że to co zdobyłem i pokonałem jest wyłącznie moją i mojej gildii zasługą. Tam łatwo rozróżnić kolokwialnie mówiąc nooba od pro raidera. W oacu każdy, nawet słaby gracz może być w kilka dni, może tyg posiadać wszystko co lepszy od niego "skillowo" gracz.
Mi osobiście strasznie psuje to rozgrywkę i radość z gry. Jedynie przez wzgląd na to że 2 lata temu to właśnie OaC dał mi możliwość zakosztowania tego rodzaju gry i w sumie poznania potem świata WoW w które po zepsuciu przez GL gry - aktualnie gram i wydaję KOKOSY na abonament
W jednym się zgodzę - GL zrobił się strasznie pazerny i tym niestety zniszczył system i filozofię tej gry przekształcając ją po kolei aż do systemu P2W.
Nie wiem czy ktoś tu doczyta ;P ja za to wrzucę coś z wowa - filmik z raidu mojej gildii na Higmmaulu:
https://www.youtube.com/watch?v=R3zv-CqMj30
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|